دستگاه لیزر تیتانیوم
نوشته شده توسط : mehdi

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم دستگاهی پیشرفته برای از بین بردن موهای زائد می باشد که از تکنولوژی سه طول موج قوی الکس، دایود و اندیاگ استفاده می کند و هر کدام از این طول موج ‌ها برای تیپ های پوستی مختلف بکار می‌ روند. طول موج‌ الکس برای موهای نازک مثل نواحی پشت لب، طول موج‌ دایود برای موهای معمولی مثل مو‌های دست و پا و طول موج اندیاگ برای موهای ضخیم‌ تر مانند قسمت‌ های شکم کاربرد دارند.

توسط دستگاه تیتانیوم در هر شات محدوده وسیعی از موهای زائد بدن تحت تاثیر قرار گرفته و باعث تسریع مدت زمان لیزر در هر جلسه می‌ شود. این دستگاه لیزر دارای سیستم خنک کننده پیشرفته است و با فناوری خنک کننده خود از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند.

دستگاه تیتانیوم از کیفیت بسیار بالایی برای از بین بردن موهای زائد برخوردار است و قدرتمندترین و ایمن ترین فناوری لیزر موهای زائد را در خود دارد. این دستگاه عملاً درمانی بدون درد را ارائه می دهد و برای افراد از هر نوع پوست و هر رنگی ایمن بوده و حتی بر روی پوست های برنزه نیز به راحتی قابل انجام است.

عملکرد دستگاه لیزر تیتانیوم

عملکرد دستگاه Titanium با بسیاری از لیزرهای مشابه موجود در بازار متفاوت است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی سه بعدی سه نوع طول موج متفاوت لیزر را در یک نقطه جمع کرده و پس از تاباندن به عمق لایه های پوست، ریشه موهای زائد را به بهترین شکل ممکن از بین می‌ برد.

یکی از طول موج هایی که در دستگاه تیتانیوم مورد استفاده قرار می ‌گیرد الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر است که می تواند موهایی با رنگ روشن را مورد هدف قرار داده و آن ها را از بین ببرد.

طول موج دیگر استفاده شده در این دستگاه، دایود با طول موج 810 نانومتر است که ریشه‌ های عمیق مو را هدف قرار می‌ دهد و برای پوست‌ های تیره بیشتر کاربرد دارد.

طول موج سومی که در دستگاه تعبیه شده، اندیاگ با طول موج 1064 نانومتر است که نسبت به دو طول موج قبلی ورود پرنفوذتری به سطح پوست را دارد و درمانی ایده‌ آل برای موهای گرفتار شده زیر پوست است. لیزر اندیاگ به ‌خوبی از لایه ‌های سطحی پوست عبور کرده مستقیماً و کاملاً اختصاصی به رنگدانه فولیکول‌ های مو می‌ رسد. بنابراین خطر سوختگی لایه سطحی پوست در افراد برنزه به شدت کاهش می یابد.

نحوه کار دستگاه Titanium به این صورت است که همزمان با حرکت سر لیزر به آرامی روی پوست ناحیه مورد نظر نیز گرم می شود. ناحیه گرم شده توسط پالس های ملایم انرژی لیزر که به فولیکول مو نفوذ می کند، موجب از بین رفتن موهای زائد می شود. فولیکول ها به دلیل آنکه انرژی لیزر را جذب می کنند، از بین رفته و دیگر قادر به تولید موی جدید نخواهند بود.

ویژگی ‌های دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم با داشتن ویژگی ‌های برتر به یکی از پرفروش ترین دستگاه های لیزر موجود در بازار تبدیل شده است. از قابلیت ها و ویژگی های آن می توان به استفاده از تکنولوژی سه طول موج ترکیبی، نداشتن مواد مصرفی خاص، مناسب بودن برای تیپ های پوستی ۱ تا ۶، صفحه نمایش بزرگ و مواردی از این قبیل را اشاره کرد. در ادامه به سایر ویژگی‌ های دستگاه Titanium اشاره می کنیم:

 • امنیت دستگاه لیزر تیتانیوم

دستگاه Titanium کاملأ ایمن و مطمئن است و لیزر موهای زائد با استفاده از این دستگاه یک درمان بی خطر برای از بین بردن موهای زائد بدن است. دستگاه تیتانیوم هیچ گونه عارضه پوستی را برای بیمار ایجاد نمی کند، فقط ممکن است کمی قرمزی روی پوست ایجاد شود که بعد از چند دقیقه یا چند ساعت از بین خواهد رفت. اما با این وجود توصیه می کنیم پس از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم باید توسط یک متخصص خبره، آموزش های لازم دیده شود تا عوارض جانبی ناخواسته ای پس از درمان ایجاد نشود.

 • درمان انواع تیپ‌ های پوستی

دستگاه تیتانیوم با ترکیب سه طول ‌موج لیزر مختلف، امکان درمان ‌های اختصاصی را بر روی انواع پوست و در شرایط مختلف فراهم کرده است. کاندید خاصی برای استفاده از این دستگاه وجود ندارد و هم آقایان هم خانم ها می توانند از این دستگاه برای حذف موهای زائد بدن خود استفاده نمایند. فقط با توجه به نوع پوست ممکن است تعداد جلسات افراد با یکدیگر متفاوت باشد.

 • قابل استفاده برای تمامی مناطق بدن

با دستگاه لیزر Titanium موهای زائد کل بدن را می توان درمان کرد که شامل نواحی بازوها، دست ها و پاها، زیر بغل، باسن، ناحیه شرمگاه، خط فک، صورت و موارد دیگر می شود. از این دستگاه می توان در مردان و زنان برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده نمود.

 • لیزر موهای زائد بدون درد

دستگاه های تیتانیوم به دلیل مجهز بودن به سیستم خنک ‌کننده پیشرفته و بسیار قوی در طول درمان لایه سطحی پوست را به‌ صورت مداوم و به طور مؤثر خنک می ‌کنند. در نتیجه بیماران درمان بدون درد و راحتی را تجربه می‌ کنند.

 • مجهز به سیستم خنک کننده پیشرفته و بسیار قوی

دستگاه تیتانیوم لیزر با بهره ‌گیری از تکنولوژی فوق العاده قدرتمند در سیستم خنک ‌کننده، باعث خنک شدن سطح پوست و کاهش درد در طول درمان می شود. در عین ‌حال گرمای لایه ‌های داخلی پوست را حفظ می کند تا اختلالی در روند درمان لیزر ایجاد نشود. این قابلیت در کمتر دستگاه لیزری به کار رفته است.

مشکلی که بسیاری از دستگاه‌ های لیزر دارند، سیستم چیلر ضعیف آنها برای خنک نگه داشتن سطح پوست به هنگام انجام لیزر است. اگر دستگاه لیزری از چنین ویژگی برخوردار نباشد، به احتمال زیاد بعد از انجام لیزر پوست فرد تغییر رنگ داده و دچار سوختگی می شود.

علت استفاده از چیلر داخلی در دستگاه تیتانیوم لونا لیزر

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاد که چرا باید از یک سیستم خنک کننده و چیلر داخلی در دستگاه لیزر استفاده شود. به دلیل آنکه اشعه های لیزر گرمای زیادی را بر روی سطح پوست ایجاد می کنند، این گرما اذیت کننده می شود. استفاده از سیستم خنک کننده و چیلر داخلی قوی در لیزر تیتانیوم لونا باعث می شود دمای سر هندپیس به طور دائم خنک باقی بماند و پوست بیمار هیچ گونه درد و سوزشی را احساس نکند. این سیستم یک فناوری پیشرفته است که به طور مداوم پوست را خنک نگه می دارد.

دستگاه لونا توسط چیلر داخلی خود گرما را به حداقل می رساند. این دمای کنترل شده موجب می شود سرعت از بین رفتن موهای زائد بیشتر شود. مراجعه کنندگان می توانند با استفاده از دستگاه تیتانیوم لونا لیزر در طول یک جلسه، درمانی کاملا بدون درد و سوزش را تجربه کنند.

 

پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی با ماندگاری بالا

هایفو اولترا Hifu Ulthera پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی با ماندگاری بالا و فقط در یک جلسه می باشد که مورد توجه فراوان پزشکان و تمامی علاقمندان به طب زیبایی قرار گرفته است.

با این تکنولوژی فوق مدرن می توان به طور کاملا دقیق و محاسبه شده انرژی امواج صوتی را در عمق دلخواهی در لایه های زیرین پوست متمرکز (Focus) نمود، بدون این که هیچ گونه آسیبی به سطح پوست وارد شود.

برای درک این مطلب می توان به همان مثال مشهور قدیمی نیز اشاره کرد که نور خورشید توسط یک ذره بین روی یک برگه کاغذ متمرکز می شود. با حرکت دادن ذره بین (عدسی) در جلوی نور خورشید به سمت جلو و عقب، می توانیم انرژی خورشید را در یک نقطه دلخواهی از برگه کاغذ متمرکز کنیم.

در هایفو نیز امواج اولتراسوند می تواند با شدت بالا به عمق دلخواه در بدن نفوذ کند و در آن ناحیه متمرکز شود، بدون اینکه کوچکترین آسیبی به بافت های موجود در آن مسیر برسد. این خصوصیت در سیستم های لیفتینگ جهت نفوذ به لایه SMAS مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تفاوت دستگاه تیتانیوم با سایر دستگاه های لیزر

همانطور که اشاره شد در دستگاه Titanium از سه طول موج لیزر ترکیبی استفاده شده که به خوبی روی تمامی تیپ های پوستی و انواع موهای زائد صورت و بدن تاثیرگذار است و به خصوص برای پوست‌ های برنزه شده توصیه می ‌شود.

این قابلیت یکی از تفاوت های اصلی دستگاه Titanium با سایر دستگاه های مشابه است. تفاوت دیگر این دستگاه با مدل های مشابه خود هندپیس به کار برده شده در دستگاه Titanium است. این هندپیس یکی از بزرگ‌ ترین هندپیس ها در میان تمامی دستگاه‌ های لیزر موجود در بازار است و تاثیر مستقیمی روی سرعت اجرای درمان دارد. با وجود این هندپیس زمان انجام لیزر را می ‌توان تا 40 درصد نسبت به دیگر نمونه‌ های موجود کاهش داد.
از دیگر تفاوت های این دستگاه این است که درمان لیزر با دستگاه تیتانیوم به دلیل وجود سیستم خنک کننده فوق العاده قوی عملا بدون درد انجام می شود چرا که سیستم خنک کننده در زمان تابش لیزر به خوبی پوست را خنک نگه می دارد و بیمار هیچ دردی را احساس نمی کند.

بسیاری از پزشکان معتقدند که ترکیب سه طول موج در کنار یکدیگر در دستگاه Titanium موجب شده تا این دستگاه بهترین کارایی را در مبارزه با موهای زائد از خود به نمایش بگذارد. همین تنوع کارایی برای مقابله با انواع مختلف موهای زائد و البته راحتی کار با آن، دستگاه لیزر Titanium را به یکی از به ‌صرفه ‌ترین دستگاه های موجود کرده است.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

با خرید دستگاه لیزر تیتانیوم در واقع شما پیشرفته ترین دستگاه رفع موهای زائد را خواهید داشت که سرعت درمان مناطق وسیع در آن دو برابر است. خرید دستگاه لیزر تیتانیوم اصل و با کیفیت کار چندان راحتی نیست، اما اگر شرکت های معتبری که این گونه محصولات را تولید و ارائه می دهند بشناسید خیال شما از بابت خرید و ضمانت محصول راحت می شود. شرکت ماهور طب فعال در زمینه تولید و واردات دستگاه های زیبایی و لیزر سال ‌هاست که در این حیطه مشغول به فعالیت است و مطب ها و کلینیک‌ های بسیاری را تجهیز نموده است.

همان طور که مستحضر هستید قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم و شرایط خرید آن در بازار متفاوت است. شرکت ماهور طب با ارائه بهترین شرایط خرید و مناسب ترین قیمت همواره به پزشکان این اطمینان را می دهد که بتوانند محصول مرغوبی را با بهترین قیمت برای مطب و کلینیک خود تهیه کنند.

یکی از ویژگی های شرکت تجهیزات پزشکی ماهور طب ضمانت محصولات و 10 سال خدمات پس از فروش آنهاست که در کمتر شرکتی این ‌چنین قابلیتی وجود دارد. برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با مشاوران ماهور طب تماس بگیرید. کارشناسان ماهور طب آمـاده ارائه خـدمات مشاوره ای به کلینیک های زیبایی و پزشکان محترم می باشند.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم

با توجه به کارایی بالای این دستگاه و راحتی و بدون درد بودن درمان با آن قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم مقرون به صرفه است.
مزایا و ویژگی های خاص دستگاه بر قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم تاثیرگذار است. برخی از ویژگی های این دستگاه از جمله ماژول با قدرت بالا و بهره بردن از سیستم خنک کننده قوی بر قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم تأثیر می گذارد. اگر هم دستگاه گارانتی داشته باشد که قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم بسته به مدت و نوع و هزینه گارانتی متفاوت است.




:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: